Küsitlus "Klienditeeninduse kvaliteet"
Olen Lääne-Viru Rakenduskõrgkooli kaubandusökonoomika eriala kolmanda kursuse üliõpilane Vaike Koik ja pöördun Teie poole palvega osaleda uurimuses, mille eesmärk on hinnata teeninduskvaliteeti Gladius Baltic OÜ-s. Küsimustikule vastamine aitaks välja selgitada teeninduse kvaliteedi taseme kauplustes, et ettevõte oskaks tähelepanu pöörata kitsaskohtadele ja parandada vajaka jäämisi.
Küsimustiku täitmine võtab aega umbes 5 -10 minutit. Küsimustikku täites jälgige ette antud skaalat, valides Teie arvates sobiv vastusevariant.
Skaala: 1- ei nõustu üldse 2- ei nõustu 3- pigem ei nõustu 4- pigem nõustun 5- nõustun täielikult
Igale väitele leidke üks vastus. Küsimustiku täimine on anonüümne. Kinnitan, et tagan Teie vastuse konfidentsiaalsuse. Uurimuse tulemuse saamiseks kasutan antud küsimustiku vastuste üldistatud andmeid.
Tänan Teid abi eest, uurimuse läbiviimisel!


Uuring on lõppenud ja vastuseid ei aktsepteerita enam.
Täname teid huvi eest.


Tänud Teie vastuste eest, soovitan seda lehekülge - uuringute loomine on lihtne Connect.ee!